Кам'янець-Подільський заклад освіти №15 - заклад сприяння здоров'ю, заклад, дружній до дитини

Неділя, 16.12.2018, 16:46
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 15
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

s

Мета,принципи та завдання виховного процесу школи

Науково-методичний супровід

Виховна робота школи реалізується згідно "Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді",

програми "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні"

  1..Виховна програма "Основні орієнтири вихованняучнів 1-12 класів…”

   2.Програма "Майбутнє починається сьогодні”

    3.Модульна програма «Мистецтво жити вгромаді.»

                              Мета і завданняпрограми «Мистецтво жити в громаді.»

Мета-  створитицілісну модель виховної системи, яка допоможе сформувати необхідні компетенції,надати ґрунтовні знання з різних пр6едметів, сформувати громадянина, патріота,інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистості, готовупротистояти викликам глобалізації життя.

     Завдання:

      розвиток умолоді ціннісного ставлення до суспільства і держави;

    виховання ушколярів ціннісного ставлення до людей;

      формуванняціннісного ставлення до природи;

     розвитокціннісного ставлення до мистецтва;

     вихованняціннісного ставлення до праці;

     формуванняціннісного ставлення до себе;

    роботашкільної організації самоврядування "Шанс";

      роботашкільного Прес-центру, випуск газети "Шанс";

    робота Школисприяння здоров'ю;

     діяльністьволонтерського загону "Соколята";

      роботашкільного військово-патріотичного музею "У пам'яті народній";

     участь ушкільних проектах "Юні й талановиті", "Клас року","Учень року";

     участь уміських змаганнях та конкурсах;

    організація іпроведення акцій, екскурсій, походів, вікторин за напрямками виховання.

Модуль № 1 "Я -особистість"
(формування здорового способу життя, туристсько-краєзнавча робота ,художньо-естетичне виховання)

Мета: сформованість основ духовно-морального та фізичного розвиткуособистості. Активізація задіяності класних колективів у роботі Школи сприянняздоров'ю та проекті "Юні й талановиті".

Модуль № 2 "Сім'я, родина, люди"
(моральне та громадянське виховання)

Мета: Сформувати у школярівоснови національних та загальнолюдських цінностей, сприяти засвоєнню сімейних,родинних та суспільних цінностей, усвідомлення учнями цінності соціальногоспілкування, сформувати соціально-комунікативні цінності.

Модуль № 3 "Моє майбутнє"
(профорієнтаційна діяльність, трудове виховання)

Мета: Дати поняття проважливість праці в житті людини, та потреби людини в праці. Сформуватиготовність школярів до творчої праці, допомогти самовизначитися у виборімайбутньої професії.

Модуль № 4 "Я і природа"
(Екологічно-естетичне виховання)

Мета: сформованість понять тауявлень про довкілля, усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, зв'язкустану довкілля та здоров'я людей, сформованість екологічної культуриособистості.

Модуль № 5 "Я і культура"
(художньо-естетичне виховання)

Мета: сформувати в учнівестетичні почуття, уявлення і знання про мистецтво, потребу у спілкуванні з нимяк основу естетичного та морального виховання., виховати естетично сформованукультурну особистість, яка розуміє цінності світової та інформаційної культури.

Модуль № 6 "Я і держава"
(патріотичне, правове та національне виховання)

Мета: дати основні поняттяпро народ, націю, суспільство, державу, сформувати потреби у збереженні тапримноженні духовного та матеріального багатства українського народу.

В школі працюють цільові творчі проекти, спрямовані на  розвиток особистості школярів

    "Школа сприяння здоров'ю",  навчально-виховний

      "Юні й талановиті", багатоцільовий,виховний

      "Твори добро по всій землі", благодійний

      "Наша школа, наше місто, наша Держава",художньо-естетичний, виховний

      "Фітодизайн у нашому житті",екологічно-естетичний

      "Сучасне рукоділля", художньо-естетичний

      "Ми-українці", навчально-виховний

 

Школа сприяння здоров’ю

Керівник– Залевська Світлана Дмитрівна

Кредо:Якщо єсвітло в душі,

Буде красива й здорова людина,

Якщо є красива й здорова людина,

 Будегармонія в домі,

Якщо є гармонія в домі,

Буде порядок у нації,

Якщо є порядок у нації,

Буде красивим та здоровим світ.

Основні принципи організації виховної роботи

- покращенняроботи з дітьми, віднесених за станом здоровядо спецмедгруп;

-  вихованнясвідомого ставлення до навчання;

-  вихованнясамостійності виконання фізичних вправ;

-  організація гурткової роботи;

- проведеннямоніторингу рівня фізичного розвитку та здоров’я школярів;

-  покращеннярівня теоретичних знань з  фізкультури,ОЗВ та ОМЗ;

-  використанняна практиці передового досвіду;

   поповнення спортивного залудидактичними  матеріалами.

Основна мета учителів фізкультури, ОЗВ,ОБЖ, ОМЗ

·        формування здорового способу життя;

·         підвищення соціальної активності ізміцнення  здоров’я школярів;

·         впровадження в навчальний процес елементівінноваційних технологій;

·         наступність у навчанні молодшої  

·        та середньої школи.

                                   

Виховний проект «Юні й талановиті»

Керівник – Чернець Олена Вікторівна

Мета проекту:

Метою ігрової моделіпроекту "Юні й талановиті" є розуміння основних принципів і законівдемократичного суспільства, динаміка розвитку молодого покоління, розвитокоснов демократії у внутрішкільних відносинах між учнями через роботу ворганізації учнівського самоврядування "Шанс", формування активної,самодостатньої і життєво компетентної людини-громадянина української держави,розвиненої духовності, моральної, художньо-естетичної, трудової культури.

                   Проект "Юні й талановиті" складається з8–и етапів-місячників:

      1 етап, вересень, "Місяць безпеки дорожнього руху та здорового способужиття" (спортивні розваги, змагання, конкурси малюнків);

      2 етап, жовтень, "Місяць літератури, музики тамистецтва" (конкурс  художньоїсамодіяльності);

      3 етап, листопад, "Місяць народознавства"(конкурс фольклорних колективів);

      4 етап, грудень, "Місяць милосердя талюбові" (акції, вистави, концерти);

    5 етап, січень, "Місяць краєзнавства"(краєзнавчі вікторини);

      6 етап, лютий, "Місяць науки та творчості.патріотичного виховання" ("Козацькі забави", брейн-ринг зправознавства);
7 етап, березень, квітень, "Місяць екології, природи та людини"(конкурси малюнків, фото та відео робіт);

      8 етап, травень, "Місяць самоврядування"(підведення підсумків виховного проекту, визначення переможців у номінаціях"Клас року", "Учень року", рейтингу класних колективів)

 

                            Виховний проект«Клас року»

Керівник – Стецюк Наталія Павлівна

Мета:

- участь класних колективів у загально шкільних, міських. Обласнихакціях, конкурсах, змаганнях,

- визначення рейтингу успішності участі класних колективів у данихзаходах,

- визначення переможця-найактивніший клас року

 

                                   Виховнийпроект «Учень року»

Керівник – Стецюк Наталія Павлівна

Мета:

-         розвиток творчих та навчальних здібностейучнів,

-         участь учнів у шкільних, міських, обласних,Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, акціях,

-         визначення найактивніших учасників-переможцівпротягом року.

 

              Твори добро по всій землі",благодійний проект

Керівник – Підгородецька Валентина Михайлівна

Мета:

      - Пропагування та розвиток в учнівської молодітаких загальнолюдських якостей,  як:гуманність, доброта, співчуття, милосердя, товариська підтримка;

      створення шкільного волонтерського руху дляреалізації можливостей учнів набути знання, уміння та навички під часпрактичної благодійної діяльності;

      надання посильної допомогисоціально-незахищеним верствам населення мікрорайону школи, а саме в одному знайважливіших аспектів людини – повноцінному спілкуванні.

 

Навчально-практична діяльність"Створення галереї кімнатних рослин”

Керівник: Толстюк Тетяна Миколаївна

Спільний педагогічноучнівський проект, який виховує любов до природи, екології та рослинництва. Впроекті задіяні учні 8-11-х класів. Проект розраховано на аудиторію 1-11-хкласів.

Мета:

-         виховує позитивне ставлення до природи,зелених насаджень,

-         створює озеленення шкільних приміщень,

-         розвиває вміння та навички розведеннякімнатних рослин,

-         націлює на дослідницьку роботу з теми

                                Проект"Фітодизайн у школі”

Керівник: Толстюк Тетяна Миколаївна

Мета: розвиток творчихздібностей учнів, ознайомлення та поглиблення знань з фітодизайну, розвитокекологічної вихованості школярів.

                        Творчі проекти "Сучасне рукоділля” 

Керівник – Бурба Олена Йосипівна

Мета проекту:

- розвиток творчихздібностей учнів,

- оволодіння навичкамивишивання, бісеро-плетіння, виготовлення м’якої іграшки з тканини


-сторінка 2-