Кам'янець-Подільський заклад освіти №15 - заклад сприяння здоров'ю, заклад, дружній до дитини

Субота, 20.10.2018, 17:47
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Жахливо
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 15
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учительська сторінка

Наказ 136  Про  проведення  ДПА та завершення 17-18 н.р.

Мережа про  кількість учнів по класах  у 2018-2019 н.р. на 03.09.2018р.

Розклад уроків І семестр 2017-2018 навчального року

1-А клас

1-4 класи

5-11 класи

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН на 2018-2019 навчальний рік

Режим роботи

Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області

на 2018-2019 навчальний рік

 

Початок уроків            - 8.30 год.

         Тривалість уроків:

         1 клас                           - 35 хвилин

         2-4 класи                      - 40 хвилин

         5-11 класи                    - 45 хвилин.

 

         Відпочинок (Сон)  для учнів  1 класу:
                        І група - 13.05 – 14.35;

                       ІІ група – 14.35-16.15

         Перерва між уроками - 10 хвилин.

         Подовжені перерви після 2, 3-го уроків по 20 хвилин.

         Організація гарячого харчування учнів:

9.05-11.05 – гарячі сніданки для учнів 1-4-х класів;

13.05-14.25 – гарячі обіди для груп продовженого дня.

         Проведення факультативних занять з 15.00 год.

         Проведення виховних годин за окремим графіком.

         Загальношкільні виховні заходи – з 14.30 до 20.30 години.

         Заняття гуртків проводяться через годину після закінчення уроків.

         Режим роботи на 2018-2019 навчальний рік складено  відповідно до вимог Державних санітарних правил і  норм  влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.

Ухвалено на засіданні педагогічної ради школи  31 серпня 2018 року, протокол №14 .

.

Розклад дзвінків

1.    8.30  –   9.15

2.    9.25 –  10.10

3.  10.30  – 11.15

4.  11.35  – 12.20

5.  12.30  – 13.15

6.  13.25  – 14.10

7.  14.20  – 15.05

8.  15.15  – 16.00

Структура  роботи

Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області

на 2018-2019 навчальний рік

      2018-2019  навчальний рік розпочинається у День знань - 1 вересня і закінчується не пізніше 01.07.2019 року.

         Навчальні заняття організовуються за семестрами:

 

         І семестр                       - 03.09.2018 – 23.12.2018 року,

         ІІ семестр                      - 09.01.2019 – 31.05.2019 року.

 

          Канікули:

 

         осінні                            - 29.10.2018 – 04.11.2018 року,

         зимові                           - 24.12.2018 – 08.01.2019 року,

         весняні                - 25.03.2019 – 31.03.2019 року.

        

Навчальні заняття завершуються 31 травня 2019 року.

 

 У 4-х, 9-х класах проводиться державна підсумкова атестація, у 11 класі державна підсумкова атестація у формі зовнішнє незалежне оцінювання у строки, визначені Міністерством освіти і науки.

 

         Навчальні екскурсії та навчальна практика організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 р. № 1/9-61 та проводиться протягом 2018-2019 навчального року.

 

         Структура 2018-2019  навчального року розроблена на підставі ст.23,24 Закону України"Про  освіту" та ст.16 Закону України "Про загальну середню освіту", ухвалена  на засіданні педагогічної  ради школи 31 серпня 2018 року,  протокол № 14 .

 

Правила безпеки на залізниці

 

Особливості адаптаційного періоду

учнів п’ятих класів до навчання у середній шкільній ланці

             Психологічні особливості молодшого підліткового віку.

Набуття почуття дорослості, прагнення відмежуватися від усього підкреслено дитячого - основна характеристика молодшого підлітка.

 Пошук власної унікальності, пізнання власного «Я».

 Заміна провідного виду діяльності -  навчальної  на спілкування - «Пізнання іншої, схожого на мене, дає можливість як у дзеркалі побачити і зрозуміти власне Я».

 Висока розумова активність здатна розвиватися тільки в діяльності, що викликає позитивні емоції, відсутність адаптації до невдач, статусу «гіршого». Успіх (неуспіх) суттєво впливає на мотивацію навчання.

 Фізіологічні особливості пубертатного віку визначають крайню емоційну нестабільність підлітка.

Поява потреби  у гідному становищі в колективі однолітків, в сім'ї; підвищений інтерес до питання про «співвідношенні сил» у класі; прагнення уникнути ізоляції, обзавестися вірним другом.

Підвищена стомлюваність.

Відсутність авторитету віку; переоцінка своїх можливостей, реалізація яких передбачається у віддаленому майбутньому

 Відраза до необґрунтованих заборон; сприйнятливість до промахів учителів.

 Вимогливість до відповідності слова і діла; підвищений інтерес до спорту.

Проблеми:

Психологічні:

Зміна умов навчання;

Різноманітність і якісне ускладнення вимог, що висуваються  до школяра різними вчителями;

Зміна позиції «старшого» у початковій школі на статус «самого маленького» у середній.

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

 Декілька слів про навчальні проблеми п’ятикласників:

 1) слабка навчальна підготовка у початкових класах.

 2) Несформованість вміння аналізувати та синтезувати (нерозвинені розумові дії та операції), поганий мовленнєвий розвиток, слабкі увага та пам’ять.

 3)Нерозвинута воля – небажання, «неможливість», за словами учнів, примусити себе постійно займатися навчанням. Таких дітей не приваблює мета, тому що для п’ятикласників характерне переважно емоційне ставлення до своєї діяльності.

Наслідки:

У адаптаційний період діти можуть стати більш тривожними, боязкими або, навпаки, «розв'язаними», надмірно гучними, метушливими. 

Відбувається зниження працездатності, діти можуть стати забудькуватими, неорганізованими, іноді порушується сон, апетит.

Ознаки успішної адаптації:

Ø задоволеність дитини процесом навчання;

Ø дитина легко справляється з програмою;

Ø ступінь самостійності дитини при виконанні нею навчальних завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому;

Ø задоволеність міжособистісними стосунками з однокласниками і вчителем.

Ознаки дезадаптації:

Ø змучений, стомлений зовнішній вигляд дитини.

Ø небажання дитину ділитися своїми враженнями про проведений день.

Ø прагнення відвернути дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми.

Ø небажання виконувати домашні завдання.

Ø негативні характеристики на адресу школи, вчителів, однокласників.

Ø скарги на ті чи інші події, пов'язані зі школою.

Ø неспокійний сон.

Ø труднощі ранкового пробудження, млявість.

Ø постійні скарги на погане самопочуття.

Чим можна допомогти ?

ØПерша умова шкільного успіху п'ятикласника - безумовне прийняття дитини, незважаючи на ті невдачі, з якими він вже зіткнувся або може зіткнутися.

Створюйте умови для розвитку самостійності у поведінці дитини. У п'ятикласника неодмінно повинні бути домашні обов'язки, за виконання яких він несе відповідальність

ПАМЯТКИ, РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

      Шкільне життя п'ятикласників ускладнюється часто невиправдано високими вимогами до них з боку вчителів. Цього не можна допускати щонайменше з трьох причин:

-   уповільнюється темп діяльності учнів, тоді як виконання певних видів робіт потребує більше часу;

-   зміст навчальних предметів основної школи вибудовується систематично, що, у свою чергу, передбачає сформованість у школярів добре розвиненого теоретичного мислення. У п'ятикласників же воно тільки формується; вони звикли працювати з одиничними поняттями та термінами;

-    високі вимоги до самостійності та відповідальності підлітків без урахування їх вікових особливостей можуть становити загрозу для емоційного благополуччя дитини.

 Дорослі  очікують від підлітків здатності розуміти інших людей, співіснувати з ними на принципах рівноправності та толерантності. Але у п'ятикласників ці властивості тільки починають формуватись, і їх розвиток вимагає терпіння, обережності, діалогового навчання, створення ситуацій, в яких підлітки навчаються враховувати різні точки зору. За цих обставин важливо, щоб учитель-предметник не переносив механічно методи навчання й форми взаємодії зі старшими школярами на учнів 5-го класу. Необхідно поступово вводити новий зміст і нові форми навчальної діяльності.

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 5-х КЛАСІВ

- Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.

- Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).

- Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).

- Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.

- Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.

- Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.

- Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.

ПОРАДИ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ 5-х класів щодо успішної адаптації учнів:

·        проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;

·        реалізовувати демократичний стиль керівництва;

·        не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;

·        намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання, позитивне емоційне ставлення до навчального предмету;

·        орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;

·        допомогти учням із низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі:

·        проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;

·        залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;

·        на позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони;

·        звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей у тому, що в них виходить

ПАМ'ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАСАХ

- Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.

- Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.

- Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.

- Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.

- Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.

- Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.

- Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.

- Забезпечуйте систематичне повторення.

- Уникайте перевантаження дітей.

- Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах

СЛОВА, ЯКІ ПІДТРИМУЮТЬ І ЯКІ РУЙНУЮТЬ  ВІРУ В СЕБЕ

Слова підтримки

Знаючи тебе, я упевнений, що ви все зробили добре.

Ти робиш це дуже добре.

У тебе є деякі міркування з цього приводу? Чи готовий ти почати?